I lengre tid har de hatt en visjon om å arrangere en digital messe – som et tillegg til den tradisjonelle messen. Situasjonen den siste tiden har satt fart på arbeidet med å lansere Nor-Fishing Digital – og det er med stolthet og iver de meddeler at Nor-Fishing 2020 går digitalt!
Kort om Nor-Fishing 2020 Digital
Med Nor-Fishing 2020 Digital skal vi sette standarden for digitale messer. Vi ønsker å gi besøkende en helt unik seeropplevelse – og vil legge til rette for interaksjon mellom utstillere og seere – som seg hør og bør under en messe. For de som «besøker» messa så blir dette som å følge et live TV-program. Vi rigger opp studio med programleder – og veksler mellom spennende reportasjer og gjester i studio. Arne Hjeltnes loser oss gjennom messedagene.
Eksakt tidspunkt er ikke helt spikret, men messen vil gå over 2-3 dager i Nor-Fishing-uken, 18.-21. august.
Næringens viktigste møteplass – digitalt
Messen er et svært viktig internasjonalt møtepunkt for aktører innen fiskeri, og en viktig arena for å presentere ny teknologi for bransjen.
Nor-Fishing 2020 Digital skal gjenskape den fysiske markedsplassen som Nor-Fishing representerer, i et nytt og spennende format, fortelles det i en pressemelding.
Utstillernes bidrag kan være i form av en film eller de kan kjøpe studiotid hvor en representant fra selskapet blir intervjuet av programleder. Nærmere info om dette vil bli sendt direkte til våre utstillere.
Positiv respons fra utstillere
Vi har allerede loddet stemningen for den nye digitale møteplassen blant flere av de største utstillerne våre, og har fått positiv respons. I tiden fremover vil ta kontakt med alle våre utstillere for å høre hvem som er interesserte i å delta.
Faglig program blir publisert fortløpende på deres nettsider opp mot messen.